27 Ağustos 2017 Pazar

DÖNÜŞ





Yeni kararlar, 
Yeni yeni başlangıçlar.
Sanattan topluma varolan düşleri, 
Toplumdan doğma seslerle süslemeliydim...
Evet,
kendim olmaktan yorulduğum şu günlerden,
bir umut bahçesi bulmalı,
zeytin  dallarıyla esen rüzgarın mayhoş tadında, sarhoşluğumu dirilerek yaşamalıydım..
sanatın sıkışıp kaldığı şu hamallık diyarından, firavun tahtını yıkacak,
Musa kadar güçlü,
bir başkaldırış dirilmeyi doğurtabilirdi ancak...
Büyük düşler vardı,
gayreti akıtılarak doldurulacak Nil'in
gürül gürül buluşacağı topraklardı buralar..
Canım sevgilim,
Senin bir avuç toprağına doğmalı Güneş,
Isıtmalı avuçlarını 
Gözbebeklerinle buluşmalı...
Kavruk teninde bir esin pay edinmeli.
Amed'im...
Doğuranım...
Doğduğum... 
Ben senin ninnilerine gebe bir tohumu,
seninle çığırmaya geldim.
Şimdi öksüz kalmış şu tepelerini,
sanata yurt edinmeye,
Karalar bağlamış yazmanı  yakıp,
Sana yeniden Ahmedler vermeye, 
Sokağında türkünün,
Göğünde şiirlerin,
Toprağında renklerin,
Üstünde baharın
yaşandığı günlerin haberini 
Yırtık bir ceple taşıyıp,
Beyaz güvercinlerine dolduruyorum..
Kendine iyi bak..



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder