21 Haziran 2016 Salı

Zaman Sarıp Sarmaladı BEN'i





Bir anlıktır zaman.
Durduramadıklarımız..
Dökemediklerimiz...
Toplayamadıklarımız...

Yelkovan ve akrebin kıyasıya sobelemeleri.
Elim sendeleri..
Piştisi...

Ayşe teyzenin yaşlanması,
Veli amcanın cenazesi,
Ali'nin kurşun askeri,
Fatma'nın kınası,
Zehra'nın elma şekeri. ..

Şubatın 29'u
Her ayın 15'i
Ramazanın gelmesi
Yılın 365'i ...

Beş hecelilerin altıncısı,
Garibçinin derdi,
Sessiz Gemi'nin hüznü,
Cemal'in aşk rafları...

Süleyman'nın tahtı,
İbrahim'in sofrası,
Fatih'in fethi,
Eyüp' ün ıstırabı...

Güneşin kızgınlığı,
Gecenin sükuneti,
Bulutun gözyaşları,
Yeşilin devası...

Durduramadıklarımız...
Söyleyemediklerimiz...
Toplayamadıklarımız...

Hayallerimiz,
Umutlarımız,
Geleceğimiz,
Geçmişimiz...

Akıp süzülüyor zamanın çizgilerinde...
Çizgiler sarmal sarmal sarılıyor ben merkezine..
Hedef ben.
Çizgiler dürüldükçe dürülür.
Boğar ,sıkar sıkar ve topraktan filizlenen küçük tohum çınar bile olsa devrilir bir gün ebediyete ...

Debdebe deryası debelenip dururken
Son nokta konmuştur kâğıda...

Kağıt matbaaya , matbadan kitaba döner...
Ellerin titrerde bir bakarsın kitaba baştan aşağıya...

Kelimeler okunurken dudaklarından,
Arafın orta yerine mıhlanır ayakların..

Dudak kurur.
Kitap biter.
Son çizgiyi görürsün ,
o son sayfada.

Yazar da sen. Yönetmen de sen. Figüran da sen.
Sen
Sen
Sen
Koskoca bir imza süzülmüştür çizginden...

İşte böyle bir ufuktan çiziyorum çizgilerimi
Mürekkep ne zaman bitecek?
Şu sarılıp duran sarmal ,beni ne zaman bitirecek , bilmiyorum , cevapsız sorular da var cismiyet dünyasında...
Yorgunluk çöküyor kemiklerime daha YİRMİ ÜÇ 'ünde bir kadına. . .

Yaşlılık seneler devirmeyi mi ister sanki
seneler devrilmesede yaşlanamaz mı bir insan ...

İşte ben yine yazıyorum payıma düşen mürekkepten, çizgiden...
Bilmiyorum ,ne zaman biter?

Biçilmiş sürelerde adım atıyoruz her güne ve hangi gün son olur bilmeden.

Kara bulutlar !
Beyaz bulutlar!
Toplanin hadi ufkutiyetimin özgürlüğünden size damla damla duygular getirmişim..
Kardeş payı deyip eşit dağılın gönlüme
Dostum olun ey bulutlar,

Yine yeni ve yeniden..



zuhal mahsima aytek
mahsimazuhal.blogspot.com.tr
zuhal0366@gmail.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder